"vild"

Denna dagen då, har varit en lugn och härlig förmiddag ( var tvungen att ta det lungt för jag skulle orka med kvällen hos sandra ) Så vid 3 tiden hämtade jag upp mimi i pukavik och så drog vi till Olofström där sandra och hennes totte väntade.

Vi lagade tacos och mös framför tvn tills Gulden också kom en runda.. hade en jättelugn kväll och det var precis det jag behövde..Vid 9 tiden var jag hemma hos freddis som höll på med badrummet, toaletten är på plats, tvättmaskinen ( till och med tvättat en maskin ) och badkaret, dock inte duschväggen och så..imorgon ska vasken upp och det kommer bli sååå snyggt! Ni anar inte..

imorgon ska jag till bvc, tycker egentligen man borde vara där oftare..menmen.



är världens flodhäst för tillfället, men är ju i vecka 34 också..En annan gullig sak är ju att pappa har köpt en body där det står "vild" dock håller jag inte med honom...vill hellre ha en "lugn" bebis..

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0