vecka 33

vecka 33 och 55 dagar kvar tills uträknat datum för lille bebis.
Idag har vi varit på förldrautbildning, tiggde till mig extratid hos barnmorskan efteråt.. skulle fråga lite om tens ( har använt det mot nacke och rygg innan och då hjälpte det inte ) Men mot foglossningen trodde hon det skulle hjälpa, så ska hyra en av dem..Sen frågade jag henne lite snabbt om hon kunde känna om bebis var stor eller liten nu, då sa hon till mig att lägga mig på britsen..hon kände och mätte och kom fram till att bebis väger ca 2200 kg nu. När jag föddes vägde jag 2800, inte länge till innan plutten är där..
Fick även lyssna på hjärtljuden..min barnmorska är bara förbannat go!

Fredde har målat lite på övervåningen idag också, snart klart..kommer bli dösnyggt!!

Kvällen har bestått av mys och tvtittande, är trött och hoppas på en lugn natt utan massa vaknande.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0