lunchmys med johanna..

såååååååååååå trött, ingen ork..
Men innan idag så hade jag det och då träffade jag johanna för en lunch på coffehouse, blev en varm macka med curryröra. Jättegott! Sedan mötte vi josse och gick en runda på stan innan jag blev för trött och körde hem.

Väl hemma så tog jag ett miniryck och dammade av, dock inte allt.. är så mycket damm i luften sen badrummet gjordes om totalt så hur mycket jag än dammar är det dammigt några timmar senare iallafall.
Lagade lite middag tills freddis kom hem från jobbet.

Fille kom och hjälpte fredde lite idag, så nu är den nya varmvattenberedaren på plats och vasken. Snart ett komplett fräscht badrum..

Och så nyss då sa har jag och freddis tagit ännu ett miniryck med damning och dammsugning så snart kan man kanske ta in folk hit utan att skrämma ihjäl dem..haha.

Skrev i något inlägg för några dagar sen att jag köpte 2 stora plastblommor, dem att såklart fast i fula krukor som var naturfärgade så kreativa jag målade dem svarta idag..( snyggt till övervåningen )



bry er inte om bakgrunden, våra toasaker är i tvrummet ( innan idag då allså )

Tänkte även visa vår granna skötväska vi köpte för någon dag sen ..



Så, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0