nybörjare

yes, jag sov i vår säng inatt, inte gott men det gick ( foglossning...vår säng är för mjuk antagligen.. )
Vi körde till runes bil och hämtade freddes bil som varit på lagning, ingen billig historia..
Sedan tog vi en sväng till kristianstad, köpte mig en skötväska och 2 stora platsblommor..

Att man alltid ska utsätta sig för saker? Jag hade så ont efter det och det vill inte släppa såklart.
När jag kom hem så testade jag mig på hemmagjorda biffar för första gången, potatis till och hemma gjord brunsås. Blev jättegott men tog tid eftersom jag är nybörjare..

Sen var jag tvungen att köra in till mamma för hjälp av henne att fylla i några papper, alla dessa papper till a-kassa och försäkringskassan..Man blir galen, vafan kan de inte arbeta ihop för?

Snart är det läggdags igen och jag hoppas jag kan sova i vår säng inatt igen, annars intar jag den "hårda" soffan som vanligt..

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0