som en kokosnöt..

Haft en ganska bra dag fast smärta och att det känns som jag har en kokosnöt mellan benen..
Både handlat mat med mamma och lillebror och umgåtts med fredde innan han skulle iväg och jobba..Min lilla arbetare! Jag önskar jag också kunde arbeta lite, iallafall några dagar i veckan men som det är nu får jag skippa det..Får ta igen det efter mammaledigheten! Fast först vill jag nog läsa, bli något mer än "bara" det jag är...vad jag nu är.. Ja för vad blir man av en barn och fritids utbildning? Ingenting.

Nu ikväll har mamma bjudit på middag igen, jag är så tacksam! vi gick en mysig runda med hundarna utan att bli påhoppade..( glömde nog skriva igår? ) igår när jag, fille och fredde gick med alla 3 bestarna så kommer en gubbe som är alkis som äger en stor shäfer ( inte första gången vi stöter på denna idioten, ett tag envisades han om att alltid ha hunden lös, men efter ett antal påhoppningar och hugg mot våra hundar så fick han världens jävla utskällning och jag har inte sett hunden lös sen dess ) Iallafall han stod med sin hund och glodde på oss, hunden är totalt cpstörd..Vi går förbi men han bara släpper kopplet och hunden hoppar på eddie och hugger mot hans ansikte, alkisen vinglar fram och tar hunden och skriker att det inte är någon fara men hunden hugger honom mot armen.. JÄVLA PUCKO! EN gång räcker till sen anmäler jag honom.. jag vred till hela kroppen och fick sinnessjukt ont och eddie skrek av rädsla, kollade igenom hela honom men han hann nog inte bita honom..

så ja, sen kikade jag och mamma på filmen bridesmades i lugnan ro, mysigt så..
Nu ska jag och min håriga sambo (nalle) hoppa i säng och mysa..natti

Förresten så ska jag och baby nog införskaffa oss ett sådant här till trollet så vi alla får plats!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0