trött till tårar..

Är så trött just nu så tårarna rinner..borde kanske gå och lägga sig då..eller?!
Vaknade vid halv 1 idag och var inte ens utvilad då..vid 2 körde vi mot ikea med tobbe och maria..
Jag vaggade omkring som en pingvin på ikea med svullna fötter och ajaj men det funkade ändå.
Vi köpte inget speciellt egentligen..köpte 2 korgar till barnrummet, ljus..ni vet..blir pengar av småsaker också.
Väl hemma blev hundarna överlyckliga, massor av kärlek övervällde dem till oss..
nej nu ska jag nog ta mig en snark..sova hela dagen imorgon med kanske, har ändå inget vettigt inplanerat..bäst och sova ändå, annars kommer jag bara oroa mig inför onsdag.
köpte även en matta till övervåningen..
nej nu ska jag sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0