Toppen förmiddag !!

Har haft en jättemysig förmiddag!!

vaknade och hoppade direkt i ett varmt bad med tända ljus med höstrusket utanför, åh vad jag har längtat efter detta badkar..känslan är underbar!!
Efter det så stack jag in till stan för att möta sanna och sara för att luncha ute ännu en dag ( som jag skämmer bort mig ) Men sååå trevligt vi hade..Längesen jag träffade dem damerna, haha.
Var även en sväng i Saras nya lya, jättefint!

När jag kom hem fick jag slänga mig i soffan, magen är så högt uppe nu att jag får ont och har svårt och andas..
Men när freddis kom hem från jobbet körde vi in en sväng till Tobbe och Maria och deras lilla Alice..

Körde inom ica på vägen hem, köpte grillade revben för jag orkade inte laga någon middag..men när vi kommer hem och ska skära upp helvetet så är dem helt röda inuti allså inte klara..bara och slänga, men ringde ica nu ikväll och jag får pengarna tillbaka imorgon utan problem, men ändå så störigt..jag fick ju ändå ställa mig och laga middag tillslut..

Nu ikväll har jag krängt lite honungsmelon till bonde söker fru och gått en kvart med min halvblinda gamla trogna vän nallebus. Gör ont i mig att han ser så illa..Blir alltid koppel nu så fort det börjar skymma.

Funderar starkt på ett bad till ikväll med massa skum...haha!



är inte riktigt klart överallt med liset osv, men så pass klart att man kan ta sig ett bad, hihi.



och här börjar det hända något!!!!!

Kommentarer
Postat av: frida

Vilket fint badrum ni har :)

2011-09-16 @ 16:08:14
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: jessica

tack, det kommer nog bli fint tillslut :D

2011-09-17 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0