tiger kaka

Jag är sååå huslig!
I ugnen står en tigerkaka och gör sig redo för att smakas.. resten ska frysas in till besök efter bebis tänkte jag mig.
Får väl göra lite i olika omgångar, har dock ingen jättestor frys..Menmen.
Annars har dagen varit ett stort H*LVETE pga av detta varmvatten, skriver inte hur varför eller när..
När det väl lugnat ner sig så lagade jag hemmagjorda biffar, brunsås och potatis som slank ner utan problem.
Freddis har även börjat måla spjälsängen nu, från ek till svart!! KOMMER BLI JÄTTEGRANNT!!
imorgon är sista föräldrautbildningen och efter det besök hos barnmorskan..så imorgon blir väl förhoppningsvis en bättre dag..
nej nu ska jag gå och kika på tigerkakan för att se hur det går och glo vidare på idol med min gullefis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0