söndag

orkade inte skriva igår..
Men igårkväll så träffades jag, johanna, sanna och annina utanför altona för att äta ute, var jättetrevligt.
Massor av folk där pga av att det var lördagskväll såklart.
Efter stack vi hem till johanna och kikade lite tv och snackade om en massa man hade att ta igen.
Men vid 9 tiden fick jag sticka hem, foglossningen tar död på mig.
När jag kom hem så hade vi lite mys framför en film innan jag slocknade på 2 sekunder..
Idag så har vi duschat våra håriga vänner, så nu luktar de gotte igen och lagat lax till middag..
så nu ikväll skulle jag vara duktig och baka tigerkaka till min sjuka mamma....en hel jävla timme tar den kakan.
Men när jag ska ta ut kakan ur formen så går den i 134567 delar..nästan så argtårarna tittade fram..
Men jag är inte förvånad..för nu har allt gått ganska bra i några dagar, så varför skulle det hålla i sig?
ska snart ta mig ett varmt bad tänkte jag med lite tända ljus och bara mysa..
tog en bild igår på övervåningen, ett smakprov..massor kvar och göra men det är på rätt väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0