skit,skit,skit..

Har dem senaste dagarna mått skit, skit och skit.
Att man kunde må så här dåligt av att vara gravid kunde jag inte ens föreställa mig. Självklart har många det värre och då fattar jag inte hur man överlever.
Att inte kunna sova om nätterna gör ju sin sak, svårt att sätta sig, få ont när man sitter, svårt att ställa sig, ont när man står.. Man blir rastlös och genom att bara ta damsugaren i 5 minuter gör en så trött/öm att man får ligga i 1-2 timmar...det gör ont att ligga. Detta är en ond cirkel..
Jag behöver gnälla och vart passar det inte bättre än i min egna blogg som alla väljer själv om de vill ta del av eller inte.
just nu är det enda postiva att vi håller på att få ett nytt badrum, ska bli underbart!
natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0