sammandragningar och bvc

Ibland blir man bara för jävla sur..jag skriver ett låååångt inlägg och på 2 sekunder så är det putsväck av någon sjuk anledning.. Då känner man ju verkligen för att skriva om?

Iallafall så skrev jag om gårdagen, hade sjukt mycket sammandragningar blandat med foglossning..trodde ett tag att något hade startat men det blev inte värre under dagen utan stannade i det tempot så antar att jag blandade in foglossningen som vanligt, svårt att skilja på smärtan.
Så igår lämnade jag inte ens hemmet och somnade vid 7..

Idag är jag lite piggare, har besökt min gulliga barnmorska..bebis är fixerad nu och väger ca 2500 gram. Livlig krabat som inte är still många sekunder åt gången. Allt såg jättebra ut, blodvärde, blodtryck osv men ändå känns det som ett helvete ? Ja, vem har sagt att det ska vara lätt och vara gravid? tror från början att jag förväntade mig en lätt gradvitet därför jag blivit så besviken på att ha ett sådant här elände.
Barnmorskan lugnade mig som vanligt iallafall, jag med min ångest och noja över allt.

Ja, mer tyar jag inte skriva nu pga av det andra inlägget som försvann.
Ikväll ska jag iallafall asa mig mot karlshamn för lite bff mys med mimsan.

smell you later, höhö.



kolla in min gamla vän vilket charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det heter MVC ;-)

2011-09-16 @ 21:14:39
Postat av: Tobbe

Kolla öronen på Eddie? Haha :P

2011-09-16 @ 22:19:38
Postat av: jessica

Tobbe, det har jag inte ens lagt märke till :)

2011-09-17 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0