röksug

undrar inom mig om jag någonsin kommer bli av med detta jobbiga röksug? Kommer det alltid spöka i mina tankar? Försöker gå in på google och söka på lungcancer "bilder" osv för att avskräcka mig själv..Visst hjälper det för stunden..Men det är nog ändå ganska kört..
Eller så ska jag inte säga, jag ska kämpa in i det sista att aldrig någonsin ta ett bloss till i hela mitt liv..
Men vem vet efter lille troll är fött? Kommer jag då fortfarande ha samma envishet och inte röra något?

Jag ska iallafall inte ge mig i första taget, men hade varit skönt att slippa suget vareviga dag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej vilken fin blogg! Jag har läst den nu ett tag. Bor du i lägenhet eller i hus! Du verkar ha en vad ska man säga typ bra smak för inrednig!!! :) kan du lägga ut bilder på ditt hem? Kram

2011-09-17 @ 20:34:30
Postat av: Mia

Du är jätteduktig som låter bli cigaretterna! :) När bebisen har kommit tror jag att det kommer vara någorlunda lätt för dig att låta bli, med tanke på att du förhoppningsvis inte ens kommer ha många minuter att tänka på cigaretter för den lille godbiten kommer ta all din tid. :) Du kan ju försöka tänka på att om du röker så fastnar röklukten i både kläder, hår och på fingrarna och det vill du förmodligen inte att bebisen ska känna och andas in.



Hoppas att resten av graviditeten och förlossningen går bra! Kämpa på, du är jätteduktig! :)

2011-09-18 @ 13:29:40
Postat av: jessica

Linnea - tack vad skoj och läsa!!! Vi bor i hus och håller på med renovering på alla håll så just nu är det kaos, men både utbyggning och renovering inne..

Men så fort vi har börjat komma i ordning så lägger jag ut bilder :) ( just nu är typ toagrejerna i tvrummet ;) ) kram

2011-09-18 @ 21:02:09
Postat av: jessica

Mia - tack, ja jag tror egentligen innerst inne att jag kommer välja bort ciggaretterna i alla lägen när man har ett litet troll och rå om..Men man vet ju aldrig :/

tack, det hoppas jag också och att tiden går jäääätte fort :) Kram

2011-09-18 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0