myskväll och idol..

Haft en trevlig kväll hos mimi med massa snack, mys och idol och min trogna gamle vän nalle fick följa med..
på vägen hem fick jag något sjukligt ont, kändes som en kniv inom mig..blev svart för ögonen..antar att bebisen trycker på vissa nerver..fy helvete vad ont. Fick stanna för att andas.. Men hem kom jag ..

Ska nog akta mig för att köra bil..i onödan.

Iallafall tänkte lägga upp bild på några saker vi införskaffat, inget speciellt men ändå lite kul.. "vild" bodyn är från pappa..haha. Blir bebis så vild så får minsann " morfar " ta hand om trollet emellanåt..





natti

Kommentarer
Postat av: frida

Söta kläder, Jessica. :=D H*n kommer bli så stilig :)

2011-09-17 @ 07:50:31
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0