inte riktigt som man tänkt sig!

Ja denna fredagskväll blev inte som jag hade tänkt mig..Men det kan de ju inte alltid bli heller..
Jag fick åka in till förlossningen pga att jag trodde "något" hade startat och "för"värkarna hade ändrat sig och blivit mer intensiva..

Dem undersökte mig och bebis osv och allt var som det ska, puh så skönt!!
Dock blev jag ordinerad att vila och inte anstränga mig pga min jättehemska foglossning. Läkaren sa också att jag antagligen kände den mer påtaglig än "normallånga" gör för jag är så liten och bebisen behöver lika mycket plats som hos alla andra..Håller tummarna att inget händer för tidigt nu.

Innan allt detta började så var jag och älskling och kikade på det färdiga badrummet, ( dock utan toalett och så, men väggar och golv var klara ) OCH NI ANAR INTE!!! vi kommer få det dödssnyggt!
Får bli bild imorgon för nu ska jag snarka så gott..



förresten så är min mamma helt galet underbar och ingen slår henne på hästlängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0