bryta trenden..

Har ringt runt lite hit och dit för att få tag i arbetsgivaren, tillslut kom jag fram till en högre chef.. då finns inga papper där..pappret jag skickat in för 14 veckor sedan till min chef som h*n sedan skickat vidare finns inte..
Blir så arg, har fått höra i flera samtal att det är på gång och på väg osv.. SÅ!!!! nu ska jag behöva ringa försäkringskassan igen om nya papper, skicka dit dem igen..dem ska fylla i dem och skicka till mig och jag sedan till försäkringskassan. Blir man arg eller? Känns som jag tappar hoppet om vissa saker ibland.

Önskar jag kunde skriva ett jättepositivt inlägg bara för att bryta trenden här inne, men inte denna gången heller.

Har iallafall varit hemma och kikat någon minut och badrummet liknar ingenting, men golvet blev lagt idag och imorgon ska väggarna upp..Så på fredag förhoppningsvis!!

nu ska jag och mina fisar sova, nalle snarkar nedanför mig och freddis jämte mig, och dem andra busarna hör jag bara snarka för tillfället..så natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0