ultraljud imorgon,

Blev väckt imorse av jobbet, men de ringde bara 2 signaler.. så jag ringde upp.. då sa hon som ringde från vik att när hon höll på och ringa mig insåg hon att jag inte fick jobba mer denna månaden.
Blev lite sådär småsur när man väl kunde sova ut, kunde inte somna om..men vad gör det? jag kom ju upp iallafall.
Ringde lillabrossan vid halv 12 för jag ville ha hjälp med handlingen och bärning av 15 kilo hundmatsäck..
Väl hemma fick det bli lunch, köttbullar och nypotatis..nypotatis är verkligen speciellt..mycket sommar över det.
vid 3 tiden körde jag och eddsan till mimi, snackade en massa om turklandet och alla hennes roliga saker hon och bella gjort. Är lite smått advunsjuk, men det måste man väl få vara?
Blev en mysig runda i regnet i kvällen med mimi och världens blötaste eddie..
Fick världens sötaste adidas dress av mimi också till bebben, så jävla sött..jättesött av henne att tänka på mig och bebis.
OCH BARA SÅ NI VET SÅ ÄR DET ULTRALJUD IMORGON, men innan dess jobb i 4 timmar.
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0