ledigdag

Det har svidit i magen hela dagen, kan inte bli kvitt med det alls.. inte ens för några minuter..
Var inne hos barnmorskan imorse och lämnade kisseprov.
Efter det så åt jag och mamma lunch på coffe house, jag åt som vanligt en kycklingsallad.. men denna gången orkade jag knappt äta...petade bara i maten lite sådär kändes det som..
Man äter lite som aldrig förr ändå går man upp i vikt.. knepigt och vara gravid.. haha!
Körde sedan hem till en trötter Fredde som ville åka och kolla på badkar, körde till ett ställe..Men fastnade inte för något särkilt, när vi ändå var så nära kristianstad körde vi inom jysk och handlade 2 påslakan och ett lakan. Jättefint..ska bara tvätta det sen ska det provsovas i.
Nu ikväll så har jag umgåtts med mamma, fredde har jobbat..fattar inte hur man kan känna sig så trött av ingenting?
Känns som jag skulle vilja ligga i 2 veckor..Men det skulle jag såklart aldrig ha ro till..
Sitter iallafall nyduschad nu och ska packa väska till imorgon då det blir dygnsjobb..Hoppas verkligen att svidandet och oroligheten kan försvinna imorgon, iallafall på förmiddagen då det är som hektigast.
Ska ge hundarna ett varsitt grisöra sedan hoppa upp i sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0