ledig timme..

Jaha nu är jag ledig några timmar till innan jobbet startar igen.. slutade 10 imorse, börjar 8 imorgon igen för att jobba dygn igen.
Har jobbat så många timmar denna månaden sen så jag får inte jobba mer i maj.
Solen skiner och vädret är helt underbart, jag och fredde besökte Holje marknad på förmiddagen..
Handlade en body med texten, jag är inte döv.. jag bara skiter i dig.
Även skarfs till hundarna med samma text..även 4 grisklövar och dem var mer än godkända..Men fy vad dem luktade. Kom hem med en väska också såklart, ibland kan man bara inte låta bli.
När vi sen skulle gå hem så hoppar en äcklig jävla schäfer på eddie från sidan och försöker hugga honom i strupen.. schäferns ägare flyger ner på marken och jag blir ju så rädd och eddie med så vi skuttar undan i sista sekunden.. Det värsta av allt var ändå att hundägaren bara gick, han bad inte om ursäkt eller ens kollade om eddie blivit biten.. utan bara gick. Har aldrig blivit så här arg i hela mitt liv..jag ångrar att jag inte stannade och sparkade ner ägaren och skärde av kulorna på idioten.För HURFAN tänker man när man tar med en hund till ett sådant ställe med så många människor och hundar när ens hund är så aggressiv att den hoppar på en oskyldig hund som inte ens ser åt dens håll? Tänk om det är ett barn nästa gång?
Körde sen ner till pappas stekvagn och solade vid hamnen, freddes föräldrar kom och åt, så jag åt torsk och fredde sill.
Nu ikväll så står nypotatisen och kokar och skinksnitzlen ligger på grillen, och det ska bli galet gott.
Riktig sommarkväll.. En annan grej är att vi har fått grannar.. eller grannhuset har sålts och dem hart  börjat flytta in..
Gissa vad dem äger?
JO 4 enorma hundar och tyson blir ju galen med sin vaktinstikt.. våra hundar är ju så vana vid att ingen är där inne.. har ju stått folktomt i flera månader.
Nej nu ska jag sticka från datan och ha en lugn lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0