extreme homemake over

Sitter och kollar extreme homemakeover och dem hjälper en familj som har adopterat en massa barn med särkilda behov medans deras adoptiv pappa ligger på sjukhuset och kämpar för sitt liv i cancer.
Jag blir bara så jävla berörd. Hade inte denna familjen adopterat dessa barn hade dem säkert fått bo på barnhem i hela sina liv.
Att se barnens glädje för så små saker här i livet.. alla barn idag är så sjukt bortskämda och antagligen kommer min egen bli det också.. Men utan att man vill skämma bort sina barn så har man ju mer tillgångar, speciellt i Sverige.
Förresten så längtar jag något jävulskt efter att få hålla min bebbe, fattar inte varför man ska behöva gå omkring i 9 månader utan att få se sitt barn först.
Om ett år är det jag som firas på morsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0