brio sing

Denna dagen har sprungit ifrån mig, men antagligen känns det så för att jag gick upp klockan 11.
Fredde skulle till harald nyborg och köpa lite saker till soldäcket så jag hängde på och kollade på hm, hittade bara en söt tshirt med trosbyxor till.. Sen åt jag och fredde kinabuffe till lunch.
Skulle sen inom babys corner för att kika lite och få lite info om vagnar och jag hittade ju jag föll för direkt, visst nya vagnar är dyra och jag och fredde hade inte tänkt oss det från början. Men köper  du en begagnad så är vissa delat slitna och behöver kanske bytas ut efter ett tag och reservdelar från en 3-4 årig vagn kan kosta en del..
Men när vi pratat en stund om min drömvagn så berättar jag om min nackskada och då ska jag absolut inte ha den tycker hon utan en för 5 tusen mer...jo visst, för pengar växer ju på träd..Sen kom hon fram med en vagn som kostade samma som min drömvagn med några finesser hon tyckte skulle passa mig bättre, men den sågså plastig ut.. och ska jag köpa en dyr vagn vill jag kunna vara stolt och känna mig nöjd..
Så jag har funderat hela dagen sen och kommit fram till att jag tänker inte köpa en vagn för dem pengarna jag inte blir nöjd med..så jag är helkär i min brio sing, helsvart.
Ska inom och beställa den om några veckor jag och fredde.
Annars ikväll har det blivit mys med mimi, restaurang mat och skräckis.
kolla in tossorna vi köpte på babys corner också..längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0