bebis

jobbade i morse mellan 9 - 13.. tiden går så förbannat fort när man jobbar så ynkliga timmar.
Efter det så körde jag och fredde till Karlshamn, för ultraljudet..
Det var helt underbart, det första vi såg var hur en hand knöt sig och öpnnade sig, det sparkades hej för vilt, jag kommer nog känna det när som..
Såg till och med ut som att bebis suttade på tummen, allt såg bra ut iallafall, men bebisen ville inte flytta på sig så hon fick inte riktigt alla mått och jag fick inte reda på könet så nästa onsdag ska jag dit igen, hoppas bebis inte är så envis då, haha..
köpte med oss 3 bilder hem som nu pryder kylskåpet..
Vet inte om det tog på alla mina krafter, men nu är jag så slut att jag knappt orkar röra mig.
ser ni dem gölliga små fötterna?
gulliga lilla trollet, längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0