småshoppat

Jag vet inte varför men har en konstig känsla i magen emellan åt, och den ger mig en sjuk huvudvärk och en argt humör.. Vet inte hur jag ska jobba bort den..
Iallafall så har jag och mamma varit i kristianstad idag, handlade en pyamas till bebbe, brallor till mig, sockar och ett par solbrillor.
Gick inom barnvagns affären igen... idag kändes dem som telefonförsäljare som bara ville tvinga på mig saker.. speciellt en rea vagn som var från förra året? Självklart.. de ville väl bli av med den.
kom också hem med sådana vaxduk hängade som det var runda stena där det stod bon appetit..Ganska snygga.
kvällen har tillbringats med vattenmelon och dator för älskling jobbar..
Imorgon ska jag och freddis kolla på en vagn, lääängtar!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0