onsdag

Har haft en 10 timmars lång jobbedag, vilket tar på krafterna men speciellt när man jobbar många dagar i rad innan.
Vet att jag inte ska dra om mitt jobb hela tiden, men vad ska jag då skriva om när man jobbar 12, 11, 10 timmar om dagen och inte hinner med något annat?
Nu har ju iallafall rocken dragit igång och det märks, hårdrockare överallt på ica.. ja på alla andra ställen också såklart.
Igår, efter medecin utbildningen till solviken i sommar så stack jag och fredde till Karlshamn och handlade mer brädor.. även ett utemöblemang och ett sjuhelvetes stort parasoll.
Är så himla fint, och jag älskar redan det!
Staketet kvar så börjar det likna något.
Imorgon går jag in på en 3 dagars lång ledighet.. som jag njuter redan nu.
Förresten så möttes jag av detta imorse innan jobbet, kan man bli gladare än när ens egna jordgubbar börjar bli röda?
även en bild på soldäcket, men ingen jätteglamorös bild kanske..
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0