jobb och jobb och jobb..

Jobbat hela dagen, är trött och ska snart sova för att jobba heldag imorgon igen.. och måndag.. utbildning hela dagen på tisdag och dygn på onsdag till torsdag..jag hatar mig själv för att jag aldrig kan tacka nej.
Har iallafall bestämt mig nu åter igen, när jag är mamma ledig och bebis är ca 5-6 månader hoppas jag kunna läsa upp matte b på komvux. Sen ska jag söka in till sjuksköterska på distans och sedan barnmorska.
Det har ju varit min plan länge men matte b är ju det värsta ämnet i hela världen och det måste du såklart ha för att komma in..
Jag hoppas jag fullföljer min dröm för jag vill inte stanna där jag är idag, jag trivs jättebra med mitt jobb men jag vill ha en trygg utbildning i bakfickan.
ja, jag är egentligen på dåligt humör så skriver inte mer nu. Då blir det fel.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0