Gårdagen..

Gårdagen var underbar, morgonen bestod av ultraljud igen..helt sjukt hur mycket bebis hade ändrats på bara en vecka.. barnmorskan blev själv förvånad av skillnaden. Nu såg man konturer, ögon, näsa mun osv. Den låg där och sprattlade som en liten firre.
Vi hade turen att få reda på könet också, iförsig är det ju aldrig hundra procent säkert.
fick med oss hem fina bilder igår också, så nu pryder 6 bebisbilder vår kyl.
Efter det körde jag och babe till malmö och shoppade lite, gjorde först entre osäkert.. sen så gjorde vi stan osäker.
Efter det så körde vi till en byggaffär och ikea.
Kom hem med lite kläder igår, bebispyamas, toahanddukar osv..Köpte också toalett och varmvattenberedare.
Idag så har jag jobbat 8-13, sen så mötte jag sabina, så vi åt en lunch på coffehouse i värmen..När jag kom hem så hjälpte jag älskling med soldäcket, jag skruvade en massa ( ja ni läste rätt ) haha.
Kvällen har bestått av myspromenad med hundarna och svenska jordgubbar!
Lilla bebis ansikte,underbart att se..
Här ser man ryggraden, och det lilla svarta är magsäcken..helt sjukt att detta lilla liv växer i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0