förbjudet trött

har börjat på sommarschema nu på solviken istället för mitt andra jobb..
Det går kanonbra!! Men att gå upp klockan 6 och börja sju är inte alls min kropp van vid, varken i hjärnan eller magen. Jag höll på att spy imorse, vilket jag inte gjort sen vecka 17 och är snart i vecka 22.
men som tur väl så är inte alla dagar så tidiga. Slutade 21.15 igår och började 7 imorse, så många timmar sömn blev det inte. Så tänkte ta igen någon timme nu med hjälp av en powernapp. SÅ man kan bli människa igen.
Imorgon är jag ledig, så iförsig kanske jag ska spara sömnen till imorgon när man ändå får sova..
Annars sitter jag hemma nu och väntar på min arbetsnarkoman till sambo..
Förresten tänkte jag visa vagnen vi ska beställa första veckan i juli..
liggedelen
sittdelen
Kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0