bil och feber

Denna dagen har bara bestått av BIL och lite feber!!
Eftersom jag bara har ett antal dagar på mig får man ju intensiv leta litegrann..så idag har jag provkört 4 bilar..en ford focus, en ford mondeo och 2 opel ( kombi ) .. den sista fastnade jag för.. Så den följde med mig hem.. en röd.
Så nu får både barnvagn och voffar plats och man kan shoppa samtidigt haha!
Yes så var väl hemma runt 7 tiden och då bjöd mamma på jordgubbisar.
besökte sabbis en runda också, det är ju ljust i evigheter nu förtiden så kvällen tar aldrig slut.
Men nu ska jag snart sova..längtar tills sängen..
jordgubbarna jag plockade imorse, vi har lyckats!
hundisarna hos mamms..
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0