spindelkräk

vaknade utan feber, så jag var antagligen bara tagen av dagen igår, riktigt mycket.
Denna dagen har inte bestått av så mycket, jag och fredde har handlat lite mat..mysigt lite hemma och plockat undan innan jag for in en runda till mamsen.
Där jag har jag strykit alla bebiskläder som nu är tvättade och påslakan till vagn och säng.
När jag väl kom hem sen så är världens största och äckligaste spindel någonsin övanför soffan där jag sover, jag blev så rädd att jag satte antagligen igång förlossningen, kissade ner mig och svimmade samtidigt.. tur mamma var här och dödade den..Men innan hon hann göra det hade tårarna sprutat och jag hade inte andats på 10 minuter..

Jag hatar min spindelskräck men jag kan verkligen inte komma över den..skulle kunna betala så jääääävla mycket för att slippa kräken.

nu ska jag sova iallafall, imorgon blir det föräldrautbildning.
Natti, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0